Doorgaan naar hoofdcontent

iPad razend populair in Amerikaanse restaurants

Op zoek naar het perfecte jaar om uw filet mignon vergezellen?
Een snelle hap tijdens je lunchpauze?
Welke Cabernet bij de steak?

De iPad is hier om te helpen. Restaurants in het heel Amerika zijn begonnen met het tentoonstellen van de wijn via een iPad. Het handige apparaat kan zo dienen als een moderne wijnkaart en begint razend populair te worden bij zowel de klanten als het personeel en de directie.

Een steakhuis in Chicago, genaamd Chicago Cut, bijvoorbeeld, heeft ongeveer 40 iPads gekocht om klanten te helpen bij het beslissen welke wijn je neemt.
Het restaurant heeft een aangepaste app en die biedt gebruikers de mogelijkheid om te bladeren door alle 750 Chicago Cut wijnen, je kan sorteren op prijs, variëteit en regio. Kenners kunnen zelfs meer gedetailleerde informatie over de smaak van een bepaalde wijn vinden. je kan ook via Google Maps zoeken waar zo een wijnhuis is gesitueerd.
"Ik heb al een stijging gezien per klant van zo'n 20 procent gezien," zegt restaurant managing David Flom. "Ik kan niet zeggen dat de iPad voor 100 procent kan aanbevelen, maar 99 procent moet het kunnen halen.


Reacties